Ключем до написання хорошої пропозиції від Міністерства безпеки і правопорядку є конкретність і спроба детально описати, як можливості компанії відповідають точним вимогам клієнта.
Вам не потрібно бути зарозумілим, щоб показати свою компанію найкращим чином. Ніколи не слід починати тендер, кажучи, наскільки хороша і хороша компанія. Замість цього краще показати, що його довірена особа прислухається до потреб клієнта і знайшло для нього правильне рішення. Кращий спосіб зробити це — визначити «теми перемоги» і зосередитися на них, тобто на питаннях, які найбільше хвилюють клієнтів. Але повідомлення зазвичай дають уявлення про потреби клієнта і часто прямо заявляють про них ( «учасники торгів повинні мати …»). Це значно спрощує подачу документів і збір документів.
Для перемоги потрібно постаратися отримати наступне:
- Виконання робіт у стислі терміни;
- Залучення якісних субпідрядників;
- Мати навички управління проектами;
- Гарантія дотримання програми;
- Здоров’я та безпека товарів або послуг.
В деякій мірі більшість пропозицій має охоплювати всі ці питання, в тому числі. Але ви повинні приділяти більше уваги тому, що особливо цікаво покупцеві. А потім ви повинні показати, як компанія може задовольнити їх потреби.
Один із способів зробити це з більш складними реченнями — побудувати матрицю відповідності, щоб переконатися, що є рішення для всього, що потрібно для пропозиції.
Це може бути корисно, якщо ви додасте його в сам тендерний документ. Більш детально з пропозиціями в цій області ви можете дізнатися на сайті https://www.uub.com.ua/rus/otsenochnaya-deyatelnost/otsenka-nedvizhimosti-v-poltave-na-uub/.
Деякі представники служб безпеки і оборони стверджують, що заявки зазвичай виграють тільки за рахунок ціни. Ніхто не може сперечатися про те, наскільки важлива ціна, а іноді вона може бути важливим фактором (що, звичайно, робить її виграшним аргументом). Але ми ніколи не повинні ігнорувати той факт, що організатор тендеру також дуже зацікавлений в компанії і що вона може запропонувати щось особливе, на відміну від своїх конкурентів. Варто зосередитися на цьому, щоб повністю знизити чутливість споживачів до ціни.